Skąd klienci mają dowiedzieć o Twojej firmie i Twoich produktach?

Ulotki, katalogi (zobacz nasze projekty >>) – to jedna forma promocji.
Drugim skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż jest strona internetowa:
– Twoje produkty można obejrzeć z dowolnego miejsca na świecie
– jeśli wprowadzasz nowe produkty na rynek, możesz zaktualizować stronę www i pokazać nowości szybko i praktycznie bezkosztowo (w przypadku katalogu konieczny jest dodruk – dodatkowy czas i pieniądze)
– na stronie internetowej możesz też zamieścić swój katalog w wersji online (zobacz przykład naszego autorstwa >>) i zaciekawić klientów nowymi formami przekazu i wzmacniać pozytywne doświadczenia klientów związane z Twoją marką.

Czy warto więc zainwestować w prowadzenie strony internetowej?
Według nas dobrze jest, kiedy wygodne meble, wygodnie się kupuje. 🙂

Jeśli wciąż się wahacie, czy pokazać swoje produkty w internecie, jak to ugryźć, jakie są koszty utrzymania strony internetowej – podpowiemy co i jak.
Ponadto uczymy naszych klientów obsługi systemu, więc będziecie mogli sami aktualizować treści na Waszej stronie bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Nowe umiejętności + pełny portfel = plus 10 do dobrego samopoczucia!

 


 STRONA INTERNETOWA – NASZE PROJEKTY