Ulotki, katalogi (zobacz nasze projekty >>) – to jedna forma promocji.
Drugim skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż jest strona internetowa:
– Twoje produkty można obejrzeć z dowolnego miejsca na świecie
– jeśli wprowadzasz nowe produkty na rynek, możesz zaktualizować stronę www i pokazać nowości szybko i praktycznie bezkosztowo (w przypadku katalogu konieczny jest dodruk – dodatkowy czas i pieniądze)
– na stronie internetowej możesz też zamieścić swój katalog w wersji online (zobacz przykład naszego autorstwa >>) i zaciekawić klientów nowymi formami przekazu i wzmacniać pozytywne doświadczenia klientów związane z Twoją marką.
Czy warto więc zainwestować w prowadzenie strony internetowej?
Według nas dobrze jest, kiedy wygodne meble, wygodnie się kupuje. 🙂
Ponadto uczymy naszych klientów obsługi systemu, więc będziecie mogli sami aktualizować treści na Waszej stronie bez ponoszenia dodatkowych kosztów.